kolmapäev, 3. jaanuar 2007

12 kotti: Punane ja must

Detsembri teemaks oli punane ja must. Mõlgutasin mina kuu alul, et millist kotti ja kuidas teha, kui sain meili Helenilt, keda pikaajalised netikudujad kindlasti tunnevad. Ja ta pakkus mulle lõnga. Lihtsalt niisama, et saadab mulle, kui ma vastu pole. Muidugi olin ma poolt, a pakkusin, et teeme vorst-vorsti vastu. Heleni sooviks oli must teatrikott, kui mulle peaks kunagi vaim peale tulema. Ja vaim tuli otsekohe. Aga veel enne kui vaim kotiks materialiseeruda jõudis, tuli kastikesega postionu. Kastikeses oli 4,5 kg (loe: neli ja pool kilogrammi!!) lõnga. Villast ja mohääri ja puuvillast ja viskoosisegust ja ja ja.... Lihtsalt niisama. Äraütlemata suured tänud Sulle!
Muidugi hakkas mu vorstike kohe liig jupike tunduma.
A no selline ta on. Heegeldatud mustast puuvillasest lõngast. Ülaserva kaunistuseks viimase aja üheks lemmikmotiiviks kujunenud lainetav lill, mõned efektlõngast muhud, mille sabad lehvivad tuules. Sõrmeotsaga suuremaid helmeid ja veidi enam punaseid seemnehelmeid.
Sisse sametine vooder.

Theme for December in 12bags challenge was "Red and Black". This small evening purse is crocheted from cotton yarn and embellished with crochet motifs and beads. I used this cute velvet for lining and zipper for closure.


5 kommentaari:

  1. Anonüümne04.01.07, 10:22

    Väga ilus kotike. Kuidas Sa sanga tegid, kui saladus pole? Jätab mõnusa toeka mulje.

    VastaKustuta
  2. Anonüümne04.01.07, 11:35

    võrratult kaunis kott... !!!!!!!

    VastaKustuta
  3. Anonüümne04.01.07, 12:52

    Kange tahtmine omale ka sellist saada - imeilus! Peaks proovima! Jäin samuti sanga vaatama, näha, et torujas...

    VastaKustuta
  4. Anonüümne04.01.07, 19:26

    Oi kui armas kott :)

    VastaKustuta
  5. tänud!
    tiina - sang on heegeldet spiraalselt kinnissilmustega. teen ahelsilmusesse 8-9 kinnissilmust ja edasi jätkan heegeldamist ringselt, kuid ilma reavahetuseta kuni sobiva pikkusega toru on valmis. heegeldan aint läbi silmuse tagumise aasa ja nö toru seest - silmale jääb näha kinnissilmuste pahem pool. loodan, et said aru...
    viimasel ajal olengi vaid sedasi kottidele sangu teinud. kasutan paar numbrit peenemat heegelnõela kui ette nähtud, et sang tugev tuleks, või teinekord võtan sanga jaoks lõnga kahekordselt.

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...