pühapäev, 18. märts 2007

Kaelakee hääl 5 ning ideed, inspiratsioon, originaal ja koopia...

Kavatsesin "originaali ja koopia" teemal veidi kirjutada, kuid mitmes bloogis jõuti juba ette ning ega mul pole midagi uut lisada. Pealegi, sarnaselt teemale "kunst vs käsitöö", on siingi konstruktiivse arutelu pidamine suht keeruline, mingil hetkel läheb lumepall veerema ja arutelu algpõhjus kaob muu pealetuleva sisse jäägitult ära.
Niipalju ma siiski kordan ennast, et mul on heameel, kui keegi miski idee mu bloogist üles korjab ning edasi arendab.
Aga see on minu isiklik seisukoht. Kui keegi teine palub respekteerida oma originaalloomingut ning seda mitte mingil moel jäljendada, siis ma austan täielikult nende seisukohta. Ikkagit on siin määrav iga indiviidi sisetunne, kust täpselt see eetiline piir nende jaoks jookseb. Siinkohal küll vaidluses tõde ei sünni...
Vaatasin toda heegeldet lille kõrvaloleval pildil ning proovisin selle "juuri" näha. Võib-olla oli see nii: see vildilill jättis paari aasta eest mulle väga sügava mulje. Blogisin sellest ka ligi kahe aasta eest. Oma esimese vildilille tegemiseni jõudsin esmakordselt läinud aasta märtsis. Suvel aretasin neile heegeldet saba taha, kuna vildivorste ei meeldi mulle teha. Enne jõulu jõudsin delikaatsema versioonini. Ning nüüd välitingimustes heegeldades, vahetasin vildilille heegeldet lille vastu välja.

1 kommentaar:

  1. Väike kommentaar autoikaitse teemadel. Kirjutan selle siia, siin palju lugejaid ;)
    Oma tööd on võimalik Creative Commonsiga natuke kaitsta. Välismaiste blogide puhul on tihti creative logosid näha :)

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...