kolmapäev, 5. detsember 2007

Kaela

Minnes tagasi ja aretades edasi sündis seesugune kaelaehe:

crocheted flower choker
detail

6 kommentaari:

  1. Ohh, jälle niiii ilus :) Ma muudkui käin siin imetlemas ja unistamas, et mina ka nii ilusaid asju teha oskaks. :)

    VastaKustuta
  2. aitäh, Aet! aga tõele au andes nõuavad sinu loodud imed tunduvalt rohkem oskusi :)

    VastaKustuta
  3. Nii kena! Ja mina muudkui mõtlen, et kuidas heegeldatud keed kinnisega teha...nööp muidugi!

    VastaKustuta
  4. Toredad asjakesed ja nutikas lähenemine. Imestan, et kuidas teised pereinimesed jõuavad igasugu asju nikerdada. Mul endal jääb küll ajast puudu, et ideid teoks teha.
    Mõnusat heegeldamishullust!

    VastaKustuta
  5. Aga tead, aga mulle see kuldne jubla seal üldse kohe ei meeldi. Ilmselt maitse asi :) Mulle istuvad need vilditud mummuga lahendused rohkem - täisehedad... Selline asi seal keskel kuidagi viib selle eheda kitši poole kaldu ;)
    Mitte et ma salgaks, et mulle sinu asjad niikuinii alati meeldivad!

    VastaKustuta
  6. Miram - no eks mulgi ole ideid kordades enam kui teostatud asju :)

    Elsa - tore kommentaar!
    mulle meeldivad kõik mu asjad nenede tegemishetkel :) hiljem on teine lugu, mõni meeldib, mõni mitte. vildipallidega prossid on nö kindel toode, nende väljanägemist polegi plaanis muuta. kitshilikud keed tulid liskas. kohe mitu ja kõigil kuldsed nööbijubinad südamikus ;)

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...