reede, 12. september 2008

Eilased



Hiljuti sattusid silme ette kevadel valminud heegelmotiivikesed.
Reeglina peale laste unejuttu (kui ma juhtumisi sealsamas ära ei vaju), lähen heidan "korraks" pilgu arvutisse. Nojah, ja sinna ma paraku harilikult jäängi...
A üleeile olin targem :)
Ja eile pildistasin oma produktiivse ööpooliku saaki:



One day I found a little box full of croheted motifs, ones I made last spring.
That night I gathered together all my strength and instead of spending hours in front of my mac I had some quality hours in my workroom :) Productive ones too.
Here are few examples from that night. Some are already available in my shop and others will be added in coming days.




5 kommentaari:

  1. Imeilusad! Ja fotod on ka lihtsalt fantastilised! Mulle meeldib ka väga Su Etsy pood, mis jätab tõeliselt professionaalse mulje - ühtne stiil ja kujundus, väga kvaliteetsed ja kaunid fotod, korralikud kirjeldused jne, jne. Lihtsalt imeline! Eile nägin ka Su kaelasalli-ehet esilehel.

    VastaKustuta
  2. Väga armsad, eriti esimene koos lillekesega ja pildile on ka sinu tööd väga kenasti sätitud. Mulle meeldib väga! :)

    VastaKustuta
  3. This is so pretty. I love the little motifs. :)

    VastaKustuta
  4. aitäh teile, Kairi ja Lillelemb :)

    thank you Chie!

    VastaKustuta
  5. Tead, et sinu heegeldatud asjad on ikka nii ilusad, et ma ei julge enda omi pannagi netti. Ja väga inspireerivad ka!

    Kui rikkaks saan ostan salli :P

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...