esmaspäev, 4. mai 2009

Vana vara

Mind ei ole siin. Olen hoopis rannas ja päevitan :)
Vaatamiseks paar sügisel tehtud keed. Heegelmotiiv ja sculpey ultralight.
Ääremärkus: neid tuleb veel teha!




Üks üksikeksemplar. Mulle väga meeldis.



Eelmisel suvel tegin mõned sellised prossid: kõvendet heegelmotiiv, kangas, helmed. Meeldisid väga, aga pildile ei suutnud hästi jäädvustada. Nendegi juurde võiks kunagi naasta.



9 kommentaari:

  1. Anonüümne04.05.09, 22:23

    Mina ei suuda vist enam vastu panna ja mõtlen, et pätsan varsti sinu idee kangeks aetud heegelmotiive ehetes kasutada. Sa oled neid nii palju ja nii ilusaid teinud, et mul ei pea närvid enam vastu ;-))) Ausalt. Võrratult lihtsalt saab vägeva efekti luua! Müts maha su ees!

    Rees

    VastaKustuta
  2. Kàin siin kogu aeg neid sinu asju piilumas ja kuigi ma pole ùldse suur ehtekandja, tàhendab, vòin òelda, et pole juba aastaid omale ùhtegi asja kuhugi riputanud vòi torganud, siis nùùd on àkki ehteisu tagasi tulnud. Praegu ongi ainus ehe ùks sinu kàevòrudest, mis sùnnipàevaks mulle tuli. Need kaelakeed on vòrratud!

    VastaKustuta
  3. tänud Viki ja Rees :)

    Külli - kui suvel meite randa satud, siis annan sulle paar keed kindlasti kaasa.
    kui ei satu, võin Kadri abiga posti panna :)

    VastaKustuta
  4. No ei saa ma jälle vahin neid...oi kuidas teeks sinuga ühe vahetuse, aga ma ei tee mitte midagi nii ilusat :S

    VastaKustuta
  5. Ilusad, söödavad :)

    Kas sind rannas ka vahel heegeldamas näeb? ma vahel suvel käin seal kolamas, mitte küll sageli.

    VastaKustuta
  6. Mmmm, njämmad :) Heegeldused mõjuvad nii orgaaniliselt... Väga kaunid!

    VastaKustuta
  7. viki - kirjutasin sulle :)

    KK - muidugi näeb. nii kevadel, suvel kui sügisel.
    kui juhtumisi mind silmapiiril pole, siis suvel võid julgelt putkast järele pärida :)

    tänud mdm!

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...