teisipäev, 18. oktoober 2011

Käevõrud. Ikka ja jälle - New bracelets



Ikka ja jälle, jah.

Kui ma 2008. aasta alguses need võrud "leiutasin", ei osanud ma ilmaski arvata, et veel neli-viis aastat hiljemgi neid vormin. Aga suveti rannas lapsi karjatades olen nende aastatega täiseti märkamatult sadu (?) meetreid heegelvorste teinud. (Niisama ei oska ju rannas olla, a lugemine nõuab süvenemist ja sport virkust :))



Aja jooksul on toote disain veidi muutunud. Algse kahe polümersavist helme asemel on üks ja käevõru keerde on juurde tulnud.
Kahte täpselt ühesugust olen vast paaril korral (kliendi soovil) teinud.

Ja ei ole igav :)


 I've been working on some new bracelets this week.
The history of these bracelets goes back to 2008 when I created the very first small collection. I used only different shades of green for crochet part and purple for polymer clay beads. And named them "Spring bracelets". Cause it was January and cold and dark and I longed for spring :)

Later I went wild with colors, using just about every color combination I could think of. But I kept the name -"Spring" - cause the memory wire I'm using in these bracelets basically is a spring, isn't it?

And there are also quite many new chokers in my shop as well.

13 kommentaari:

  1. these bracelets are very nice! the variety of colors is crazy, and you nicely put them together! love your work!

    VastaKustuta
  2. Sinu käevõrud on alati mu suured lemmikud olnud! Nauding vaadata, kuidas oskad lihtsate asjade kokkupanemisel täiesti vastupandamatu tulemuse saavutada. Lõpmata kaunid!

    VastaKustuta
  3. Alati väga meeldivad värvid. Inspireerivad tööd.

    VastaKustuta
  4. Ikka ja jälle - kaunid:)

    VastaKustuta
  5. Anonüümne19.10.11, 17:04

    Olen "imetlenud" Sinu jultumust "leiutada" kuulsa Iisraeli kunstniku Ayala Bari loomingut enda omaks! Ayala Bari kollektsioon aastast 2008:
    http://dahliajewelry.net/AB-TheHipCollectionSummer2008/13a.html

    VastaKustuta
  6. Marina - thank you :)

    Tänud teile kommenteerimast!

    Lp Anonüümne - dahliajewelry leht kahjuks ei avane mul, aga guugeldasin ja tutvusin Ayala Bari loominguga. Nüüd. Mitte aga aastal 2008. Väga ilus!

    Mis ma oskan kosta... See on mul esmakordne kogemus olla süüdistatud kellegi teise loomingu varastamises. Ja paneb hämmelduma.

    Kes vähegi mu varasemaid sissekandeid lugenud on ja tegemisi jälginud, see teab, et olen alati viidanud kunstnikele, kes mind inspireerinud on. Esimestel aastatel moodustasidki viited teiste tegemistele suurema osa blogi sisust.

    Ühesõnaga olen suht sõnatu ja pisut nördinudki.

    VastaKustuta
  7. Nii ilus! Ja minul küll ka ei ole igav vaadata neid ikka ja jälle :-). Sinu ilus värvikasutus teeb silmale iga kord rõõmu.

    Mina leiutasin ka oma käevõrud arvatavasti kellegi pealt maha - võibolla sinu omade pealt, kus see väga hästi (ma praegugi näen) mõjub, et alumine ja ülemine rida on justkui ülejäänud võrule raamiks, mis on mul juba põhimõtteks saanud. Ma ise kogesin muidugi seda, kui järjekordset ilmutuliku momenti, aga kes teab... Rahvakunst ma ütlen.

    Igatahes ma poleks küll neid antud Ayala Bari käevõrusid ja sinu võrusid vist oma peaga ühte patta suutnud panna... Siit leiab ehk tõesti sarnasusi, kuid erinevusi on ka ikka kohe on... Päris piisavalt ma ütleks.

    Päikest halli päeva!

    VastaKustuta
  8. Ja se "ka" ei tähenda tegelt sind vaid kõiki teisi "meid", kes "leiutavad" aegajalt midagi :)

    VastaKustuta
  9. çalışmalarınızın hepsi birbirinden muhteşem ve güzel.tebrik ediyorum sizi...

    VastaKustuta
  10. Love all your work and I admire your sense for color combinations! I pinned several of your fotos on my pinterest board
    http://pinterest.com/elenor29p/jewelry-crochet-inspiration/
    I hope, this is okay for you! I see it as a way of appriciation and promotion for your work!
    I wish you the best!
    elenor

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...