kolmapäev, 16. aprill 2014

16. aprill

Oleks ma nüüd peale unejutu lugemist magama jäänud (mida ikka veel kipub juhtuma), siis tuleks tõele näkku vaadata ning nentida, et lubadus sai murtud.

Naljaga pooleks lubadus oli too muidugi.

Päris imelik on iga päev eriti-mitte-midagist midagi kirjutada.

Tegelikult mõtlesin alguses, et kui väga jänni jään, siis lisan iga päev ühe uue käevõru foto.
Blogimine seegi, eks ole.

Niisiis, foto:







3 kommentaari:

  1. Kirjuta etsy-st ka, kui viitsid. Mõned meist ikka mõistatavad selle koha üle ja nii hea on teiste kogemusi kuulda ikka :-)

    Muidugi käevõrusid võib ka panna - need on väga ilusad!

    VastaKustuta
  2. Tead, Siret, tänapäevane etsy pole enam see- pole see. Ma ei tea, kuidas seal asjad nüüd käivad. Ausalt.
    Juhendite pood tiksub vaikselt ja pidevalt, aga kui püüdsin taaselustada aasta-kaks-kolm uinunud tavapoodi, siis seal on t ä i e l i k vaikus. Null inimest käib vaatamas.
    Ja ma ei taha FB-lehte teha. Ega miskit hullu promomiskampaaniat.
    Niiet ma ei oska kosta...

    VastaKustuta
  3. Ega ma ei mõelnudki, et sa pead õpetusi etsy kohta jagama hakkama :-). Mind huvitaski rohkem, et kuidas sul on läinud vahepeal. Maailm on muutunud, blogimine on muutunud - mõnikord on hea teada, mis teised mõtlevad ja teevad.

    Kui tahad võin su taasavatud poodi kommenteerida. Ma ei ole ise just megaedukas müüja, kuid üld-tõed on mul enamvähem arusaadavad... :-)

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...